خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

گله از یک دوست !!!!!!

عزیزانم ، سرورانم ، بزرگواران 

چرا نمی خواهیم قبول کنیم ، تنوع بسیار زیاد  از نژادی خروسهای جنگی در کشور عزیزمان ایران وجود دارد

چرا نمی خواهیم نژادهای به اثبات رسیده ای دشتیاری ، چهابهاری ، گراشی ، خویی ، اورلاف ، بی دم گیلان ، لار زاهدان ، تاج تبری کردستان ، خسک لری ، چیل تربت ، در گزی ، و ......................صدها نسل پراکنده در نقاط مختلف کشورمان را باور کنیم  

عزیزان من ، من با کلمه لاری مشکلی ندارم ، لاری اصطلاحی عامیانه و ایرانی برای نامیدن این نژادهاست ولی ملاک چیز دیگریست ، 

بخدا نسلهای خالص چشم سرخ ، سبز ، زرد هم مال همین مملکت هستند ، آنها هم حق پرورش و تکثیر دارند ، باید آنها را هم به خاطر غیرتشان ستود ، بخاطر خون ایرانی در رگهایشان ستود ، یک خروس چشم نارنجی کوچک سه دانگ  منطقه سراوان  جلوی 7 دانگ خروس ترک درو نمی دهد ، میماند تا بمیرد ، ولی بعضی از نژادهای بلند خارجی با نیم دونگ بلندتر سر نمیگیرند ، 

تا بحال جنگ زیبای خروسهای جنگی کوچک محلی میناب را دیده اید  

، استیل و قدرت بدنی چهل تاج 6 دانگ و چشم سبز و دم سیخ کردستان را دیده اید ، اگر ما نژادیهایی با چشمهای سفید و دم خوابیده و تاخ مهر و قلم سبز و ................ را در بعضی از نقاط کشور داریم. 

دلیل نمی شود ، بقیه نژادهای خوب ایرانی فراموش کنیم ،  

 

بروید  قوانین باشگاه کلکته را که در 60 سال پیش نوشته شده بود بخوانید ، بدانید این ایدآل از کجا سر چشمه گرفته ، و به ذهن ما رسوخ کرده ، همین است که تو سری از نژادهای خارجی را میخوریم ، 

مرغ و خروس جنگی ما میبرند ،بعد به خود ما به نام خودشان تحویل میدهند ، چهارتا مبنای اصالت هم رویش می گذارند ، عشقباز ایرانی  

نژادهای قدیمی خودش را فراموش میکند و به نژادها ی خارجی نمره لاری گری میدهد، 

 چرخی اینور و آنور وبلاگ ها زدم دلم  آتیش گرفت ، بغض 25ساله ترکید  با شما همراهان عزیزم ،درد دل کردم ، مرا ببخشید ،لاری همان است که باشگاه خروسبازان کلکته گفته ، 

من اشتباه کردم ، بنده  را عفو کنید، که گفتم   ملاک این مشخصات نیست ، تا هزارتا حرف پشت سرم گفته نشود ،  

 به فضل الهی  نیازی به فروختن یک پر از نسلهایم را ندارم ، و همه میدانند بیشتر از 90 درصد خروسهایی که بیرون دادم هدیه کرده ام و در تمام در و دهاتهای این مملکت هم به خاطر دنبال مرغ و خروس گشتن  و پیدا کردن نسلهای بومی معروفم ، 

باز هم میگردم ، باز هم پیدا میکنم و میخرم ، و این عشق من است تا لحظه مرگ . این وبلاگ هم مال همه شماست و همیشه بعنوان یک خدمتگذار وظیفه میدانم که مرغ و خروسهای جنگی بومی ایران به شما معرفی کنم ، و با ساختار های واقعی خودشان و کسانی که ادعا میکنند اینها دورگ هستند ،  یاد قدیم بیافتند و درو دادن خروسهایشان از همین دورگها . 

آقای عزیز بنده شما را شناختم ، اگر اسم شما را نمیبرم حرمت نون ونمک است ،20 سال رفاقت است ، از زمانی که آن مرغ چیل را  به شما  کادو دادم  ، خروسهایتان درو ندادند و گرنه آنروز را بیاد بیاور که خروس 5 دونگ کهنه ات  به جوجه 7 ماهه نیو کاسلی جمشید درو داد و اصلا تعجب میکنم چه کسی پهلوی شما نشسته تا توی اینترنت بیایید ، متاسفانه در جملاتی که نوشته بودی و فقط من و شما میدانستیم شناختمتان ، هر وقت هم که خواستی دورگهای بنده در خدمت شما هستند ،قدری و ندید   

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم همیشه همینطورسرحال و با نشاط جواب عشقباز های دیگه رو بدید و خوشحالم از اطلاعات مفیدی که در اختیار همه میزارید
با تشکر
به امید دیدار

امیر صمدی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://roosteriran.blogfa.com/

سلام و درود خدمت شما جناب ایلی.
منم با نظر و دید شما موافقم و امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشید و از شادی شما شادم و از ناراحتی شما غمگین.
انشا... روزی برسد که طرز فکر تمامی دوستان همین باشد و بتوانند نژاد اصیل ایران را همیشه در اوج ببینند.
اما از اینکه بین شما دو دوست شکرآب شده بسیار ناراحت شدم انشا... که به زودی کدورتها رفع شود و دوستیها پایدار.
شما کار خودتو بکن و من به نوبه ی خودم آرزوی موفقیت شما را دارم.
سخن انسان نشان از عمق وجود انسان دارد و ارزش هر فرد به اندازه ی حرفهایی است که برای گفتن دارد.
موفق و پیروز و سربلند باشید. یا علی

ali سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

aliye edamede bedin ke shayad in khoroos bazi vazesh kami shayad taghir kone

علی از تهران سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام مهندس
آنچه که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند...
من با خیلی از نظرات شما موافق نیستم اما چون حرفهایتان صادقانه و از دل سوخته تان بر آمده خیلی به دلم نشست... از اینکه اینقدر غیرت و تعصب به عقاید و نتایج تحقیقاتتون دارید جذب صحبتاتون شدم ... و از اینکه اینقدر عاشقید و اینقدر مصائب را تحمل کردید و کل ایرانو چرخیدید تا نظراتتونو اثبات کنید اززش و احترام شما در چشم من صد برابر شد ...
امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد