خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

درباره خروس عماد

خروسی بسیار خوب واصیلی را به نام جان در وبلاگ عماد عزیزم از خرمشهر دیدم ماشاالاه عالی بود ، مشابه نسل  این خروس ( نژاد گنو ) را من از مدتها  پیش دارم روش کار میکنم و  قدشان  90سانت  پهنی شانه هاش 45 سانت وزن 5.8 در فرم ساز میدان. 

 

الآن کیش هستم ، رفتم بندر عکس بهتر و تمام قدی از نسل گنو  میذارم ، شرمنده  

                             

 

این خروس از نسل گنو 2 سال پیش یه میدون ندید زد  ، 3ساعت طول کشید ، حریفش تو میدون مرد ، خودش هم یکهفته بعد در اثر جراحات شدید و خاری که تو ریه اش خورده بود مرد  

5.5 کیلو وزن ، 93 سانت قد ، بخشی فیلم کسو  35 دقیقه ای همین خروس را با هیبرید همین نژاد با سندی 6 دانگ را اگه آقا عماد اجازه بدن  براتون میزارم  

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام آقای ایلی خسته نباشید
باز هم عکس بزارین مخصوصا خروسهای سرکله درشت و نوک کوتاه و کلفت و دانک بالا؛و از افرا هم عکس بزارین ممنون
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد