خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

همچنان درخدمت دوستان هستم

با عرض سلام خدمت تمامی یاوران و سروران عزیز ، 

 حقیر مدتی است در اوقات فراغت مشغول نگارش مقاله ای جامع و کامل در رابطه با تکثیر نژاد های جنگی بوده و با عنایت ذات باری تعالی کم کم برویت عزیزان خواهم گذاشت . 

 

تعداد کثیری از دوستان تقاضای خرید مرغ و خروس و جوجه داشتند ، بنده از مهر ماه تا به حال بنا بر الویت بندی تعداد 15 قطعه خروس ندید جنگی و جوجه کش ، تعداد 19 قطعه خروس قدری جنگی و جوجه کش و تعداد 10 قطعه جوجه خروس تقدیم دوستان نمودم .  

البته هنوز تعداد چند قطعه خروس قدری درجه یک و بی نظیر  را بعلت کمبود محل نگهداری در لیست فروش گذاشته ام  

نکته بسیار مهم تعدادی از نسل هایی که به بعضی از دوستان قول داده بودم و سفارشی میباشد ، بعد مشخص شدن نتایج جوجه کشی در صورتی که به ساختار نسل کشی خللی وارد ننماید هم تقدیم خواهم کرد . 

همانطور که قبلا هم به عرض مبارک شما رساندم خروسهایی که از  جانب بنده  و از مقصد بندر عباس به نزد شما فرستاده میشود  تماما از نسلهای  بی نظیر  و کمیاب میباشد و تنها به مکانهایی  که از بندر عباس   امکان ارسال داشته باشد ، می توانم تقدیم  را دارم  .  

 

با سپاس فراوان از لطف و بزرگواری شما 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عادل شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام استاد
یک خروس خوب داشتم سر یک میدان محلی که میدان را زده بود و آخرهای میدان اتفاقی یک خار بد خورد و از دست دادامش و سرشو بریدم.اگه ما هم خروس بکس داشتیم اینطور اتفاقاتی کمتر بود.شما اقدام به برگزاری خروس بکس کردین که وبلاگ شما رو کامل بررسی کردم و قوانین خروس بکس را که شما مطرح کرده بودین رو هم مطالعه کردم.جامع و کامل بودن ولی دیدم به جایی نرسانده اید و خبری نشد ازش خواستم بدونم بالاخره خروس بکس چی شد

سینا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ http://khoroslariii.blogfa.com/

سلام من خدمت دوستم یکبار دیگه من اومدم سری به دوستانم بزنم وسایتم رواپدیت هم کردم مفق باشی

.... جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ

برای امسال ۵ تا قدری ۲تا ندید باهات میبندم یکی بخورم خروس بازی میزارم کنار به زودی منو میشناسی مهندس

محسن سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام اقا رضا یک سری به ماه بزن خوشحال میشیم یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد