خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

سه دانک آماده 14 ماهه فروشی

                                             فروشی 

 

                سه دانگ خارزن و شگرد دار آماده میدان  

 

                                      16 ماهه    

                                    

 

        

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید پیری از زابل یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://lar99.mihanblog.com

سلام استاد ایلی واقعا زیباست امیدوارم به هرکی میرسه براش خیر بده استاد عرضی داشتم من یه خروس به نام کچل دارم خروس عجیبیه میخواستم اگه زحمتی نیست به من سر بزنید و در مورد نسلش اطلاعاتی در اختبارم بزارید ممنون میشم اگه این کار رو بکنید

علی از تهران چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام مهندس
من نمی خوام با حرفم باعث ناراحتی شما بشم اما من حاضرم این خروستونو با یه خروس محلی زیر سه دانگ از خروسای خودم بجنگونم دقت کنید خروس من بومیه نه لاری من عکس این خروس شما را دیدم اگه موافق گرو هستید اعلام کنید منم عکس خروس مورد نظرمو می فرستم محل جنگ هم تهران یه اصفهان به انتخاب شما مهمون ما باشید مبلغ هم هر چی شما بگید درسته

علی جان سلام
این خروس متعلق به یکی از دوستان است شماره ایشان را اگه خواستید به شما میدهم با ایشان صحبت کنید در ضمن اگه مایل باشید زمستان یه سه تایی 3 دانگ جوجه جنگ ( جنگ چوب ) با هم گرو کنیم جوجه 10 ماهه تا 11 ماهه با این که کوله من بندر عباس هستش ، تهران یا کرج را محل گرو قرار میدهیم در واقع به محل شما میایم ، در ضمن باعث افتخار است که با فردی با شخصیت شما گرو بکنم ، چه ببرم ، چه ببازم

امیر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.khoroslari-tabas.blogfa.com

سلام آقای ایلی حیونای خوبی دارین ایشالا خیرشو ببنید. به ما هم یه سری بزنین.خوشحال میشم نظرتونو درمورد حیونام بدونم.مرسی.

ابوالفضل جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.eshghekhoros.blogfa.com/

سلام
تشکر بابت عکسها و مطالب وبلاگتون
ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر رو تبریک میگم
یاحق

سلام به عزیز دل آقا ابوالفضل
از محبتتان ممنونم . به امید حق همیشه موفق باشید

محمد خرم اباد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.iran-reza-aseel.blogsky.com

سلام لحظه شماری میکنم جوجه برسه دستم خیلی اقایی

dr reza arkavazi جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ق.ظ

in khoros iradesh chie?nadide nemishe nazare moghrezanee dad.

سعید جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام مهندس جان چه خبر؟با این که نمیخواستم ولی آخر سر مرغو سر بریدم ولی نسل های شمارو دوست دارم و میخوام داشته باشم لحظه شماری میکنم که بهار بیاد یه جوجه خروس خوب به من بدین .

به نام حق
باسلام
قسمت بود
حتمی در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد