خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

جوابیه

با سلام و درود خدمت سروران عزیز و دوستان باوفا گه تمام همیت بنده از آن ایشان است.  

آقائی که حرفهای درشت میزنید و ادعای گرو با بنده را دارید ، کامل خودتان را معرفی کنید ، شعار ندهید ، زمستان  در بندر عباس پذیرای شما هستم تشریف بیاورید ، هم افتخار میزبانی شما را داشته باشم ، هم خروسهای بنده و خودتان را محک بزنید ،   

   

البته میدانم که همچنین وجودی ندارید ، پس صبر کنید وقتی فرصت شد، لابلای گروهایی که بصورت مرسوم  دارم ، در شهر هایی که گرو می کنم که  در نزدیکی شما میباشد به زیارتان نائل شوم و آنموقع قدرت پنجه های خروسهایم را خواهید دید . 

 

در ضمن تمامی خروسهایی جوجه وکهنه ای که با شما میجنگانم  بصورت جوجه جنگی و بدون بستن خار است ، تا عیار واقعی خروسهای من وشما معلوم شود ، پس اگر فرصتی شد که در خدمتان باشم  کهنه یا جوجه بدون خار باشد . ( خار در حد دو سانت و سر سائیده )   

 

 با این روش شانسی در بین نیست ، بلکه ذات و آمادگی خروس ملاک است .

 جواب فردی بی ادب 

 اولا ادب داشته باش   

دوما  گرو بنده با اون دوست عزیز به تو ربطی نداره   

سوما  ایشان خواستار گرو بود و بنده در جواب سه تا خروس اعلام کردم برای زمستان .    

در ضمن مگه با 70 تا خروس که برای امسال میخواهم آماده کنم  از کسی ترس دارم  ،بفرض این خروس مال من باشد که واقعا نیست  ، مگه عکس خروس را برای گرو گذاشته بودم یا هرکی گفت این خروست را بجنگان باید بجنگانم ، مگر من رده این خروس را گفته بودم ،

   

این خروس واقعا مال آقای شهرام غلامی از بندر عباس است. 

  

من جوابت را میتوانم خیلی بدتر از خودت بدهم ولی به احترام و قداست  این دفتر از این موضوع صرف نظر کردم .

 

 

 

  

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

مهندس من نمی دونم آیا روی سخنتون با منه یا کس دیگه؟ اگه از من ناراحت شدید که من قبلش گفتم هدفم یقه گیری نیست هدفم یه زورآزمایی دوستانه است و بهانه ای برای آشنایی حضوری و چون میدونم علاقه به نسلهای بومی چنگنده دارید خواستم با اون خروسم سورپرایزتون کنم
اما بازم میگم اگه باعث رنجش شما شدم امیدوارم ببخشید. من همیشه گفتم برای افرادی مثل شما که زندگیتونو پای عشقتون می ذارید احترام زیاد قائلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد