خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

زنگباری 11 ماهه


به نام حق
 زنگباری خالص
ده ماهه ، نزدیک 4 دانگ
5 کسو شده که زیر 2 دقیقه حریفانش زده

پدر و عموی این خروس برای حریفانشان یک کابوس هستند

http://s5.picofile.com/file/8163570718/%D8%B2%D9%86%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام مهندس عزیز
میبخشید مزاحم.وقت گرانبها تان شدم
من برای سید هم.پیام گذاشتم
واقعیتش من ترم اخر دکتری دامپزشکی هستم و قصد داشتم در کنار
کلنیک به پرورش یکی از پرندگان بپردازم
تا اینکه با شما.وسید اشنا شدم
وقصد کردم به یاری حق به پرورش لاری بپردازم
میخواستم از شما راهنمایی بگیرم
که ایا در کنار مطب کار خوبی هست
وایا میتونم برای شروع کار از شما چند نسل خوب تهیه کنم با قیمت مناسب
ممنون

به نام حق
باسلام
بنده بسیار خوشحالم که شما با این دانش و علم از بنده حقیر نسل بگیرید ، این نسلها در درون خود رازها و شگفتیهای بسیاری دارند و امیدوارم با سعی و تلاش عزیزانی مانند حضرتعالی نسلهای ایرانی شکوفا تر شوند ، ومن مطمئن هستم شما در این راه موفقید .

علی اکبر چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام مهندس عزیز
مهندس جان من یک کم درباره لاری وقیمت ها تحقیق کردم
مهندس جان واقعا قیمت واقعی خروسا همینه?یا هرکی هرچقدر
بخواد قیمت میده!!!!!!!
واقعا واسه من که تازه از دانشگاه فارغ میشم
وتازه میخوام پرورش شروع کنم سنگینه
اجازه میدید که باهاتون تماس بگیرم
ویک صحبت کوتاهی بکنیم
البته با سید هم میخواهم مشورت کنم
واقعا در بین این همه لاری باز شما دوتا عشق بازین

به نام حق
باسلام ، اختیار دارید منتظر تماس شما هستم

reza سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ب.ظ http://lari-lorestan.niloblog.com

سلام داداش شمالینکی. ممنون میشم مارم لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد