خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

نظر آقای یه دوست


به نام حق

نظر آقای یه دوست

سلام جناب ایلی .

یکی از نظرات شما رو تو وبلاگ حاچ رضا شما دیدم و واقعا از نظر غیر خرفه ای شما در مورد جوجه اقای شیدایی تعجب کردم ... نگارشتون شبیه نظرات شماست ولی امیدوارم که نظر خودتون نبوده باشه ...
مهندس اگه نظر شما باشه خیلی غیر حرفه ای و مبتدی نظر دادید ...و واقعا از شما انتظار انقدر نظر پرت رو نداشتم و
مهندس با کلی تخفیف میشه اون حیوون رو 11 ماهه دونست ولی خودم فکر میکنم اون 10 ماه بیشتر نداره تو وبلاگ حاجی  نظر گذاشتم تایید نکرد ولی به اونم گفتم من یه حیوون 10 ماهه تو گنجه خودم تقریبا با همین خصوصیات فلس پاها دارم .
به نظر شخص من این حیوون 100 در 100 جوجه .
در ضمن ...
اون پستی که تو وبلاگ خودم راجب محسن گذاشتم در مورد فهاشی و توهین اون اقای محسن به شما بود که تایید نکردم و در جوابش اون پست رو گذاشتم ... حالا شما از هر جور دوست داشتی از نوشته من برداشت کن ...
یا میتونی مثل دوست  عزیزت محمد کلجایی برداشت کنی .
من نظرمو راجب همه میگم ولی تا طرف شخصیت خودشو نکه داره بهش کوچیکترین بی احترامی یا فهاشی نمیکنم .

فعلا ...


جواب آقای دوست


با سلام


حقیر ، بیش از 30 سال افتخار شاگردی دارم و در طی این مدت  هزاران خروس پرورش داده ام ،به استناد به نظر این شاگرد بسیاری از مجادلات حل شده ،در نظرم در مورد خروس شماره 3 آقای شیدایی ضمن عرض پوزش از ایشان عرض کردم ، بنابر نوع پرها ، این خروس لک دوم خود  را پشت سر گذاشته و زاویه ایست خروس در عکس بگونه ای است که  سن خروس را پر ابهام تر مینماید و  در خوش بینانه ترین برداشت 20 ماهه استنباط میشود و بنده استدعا دارم آقای شیدایی از چند زاویه دیگر هم تصویر خروس را به نمایش بگذارند تا این سو تفاهم حل شود

حقیر ، سید عزیز را مانند برادر خودم میدانم ، ایشان را به خاطر سلامت اخلاقی و دور بودن از معاصی تقدیر میکنم ،

آقای یه دوست ، بنده  ، اعتقاد دارم فرد در رسم و روش زندگی تا زمانی که فقط در خود خلاصه گردد آزاد است و تنها ارزشها و سجای اخلاقی  رتبه افراد تعیین مینماید .

شما همیشه میتوانید در این وبلاگ که متعلق به تمامی فرزندان ایران زمین است نظر بگذارید و بنده انعکاس نظرات شما با کمی دستکاری نمایش میدهم و نمایش نظرات شما دلیل موافقت بنده با نظرات شما نمیباشد ،بلکه احترام به شماست .

آقا محسن هم اگر خروسبازه بیاد معرفی کنه و تو میدون جواب بگیره وگرنه به  .............. میخنده ، که پشت سرم فحش میده و از شما بابت حمایت از حقیر متشکرم

امیدوارم تمام کدورتها به دوستیها تبدیل بشه .

از تشریف فرمایی شما ممنونم .


نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ق.ظ http://http://yedosteshghbaz.blogfa.com/

سلام مهندس عزیز .
در مورد اینکه شما میفرمایید هزاران خروس پرورش داده اید ... من از نزدیک با شما اشنا نیستم ولی انشا اله که درست میفرمایید .
در مورد دوستی شما و سید هم ... خیر از دوستیتون ببینید حسود کیه ؟!!!
من به شخصه امیدوارم هیچ وقت هیچ جا هیچ دشمنی وجد نداشته باشه و همه با هم دوست باشن .
ولی در مورد نظری که راجب حیوون محمد شیدایی دادید باز به استناد و اندازه تجربه خودم نظرم اینه که شما نظرتون خیلی از واقعیت پرته اصلا نظر شما به نظر هیچ کدوم از دوستانی که نظر دادن حتی نزدیک هم نیست به نظر شخص خودم نظر شما اصلا نمیتونه درست باشه ... یکی دوماه اختلاف نظر یه چیز طبیعیه ولی این همه اختلاف نظر دیگه ...
درسته بنده مثل شما هزاران خروس پرورش ندادم ولی در حد همون تعدادی که پرورش دادم و چیزهایی که خودم شخصا تجربه کردم این حیوون بیشتر از 11 ماه سن نداره .
جناب مهندس خیلی سخته از روی پر حیوون بشه گفت حیوون جوجه هست یا کهنه یه سری حیوونا خیلی زود بیدار میشن و غرور میگیرن و زودتر هم لک رو رد میکنن و از روی شکل پر به نظر میرسه که سن بالایی دارن و همینظور برعکس یه سری حیوونا خیلی دیر بیدار میشن و دیر هم دوره لک رو رد میکنن .
من حیوونی داشتم که تا دقیقا 12 ماهگی پرهای گردن حیوون خیس بود و در ظاهر پری شبیه به پرهای حیوون 7 یا 8 ماهه داشت ... احتمالا شما هم باید در بین هزاران خروسی که پرورش دادید این قضیه رو دیده باشید !!!
دلیلشم اینه که حیوونی که بیشتر میگرده و بیشتر افتاب میگیره هم زودتر بیدار میشه هم زودتر تخت میکنه ... این حیوون بنده هم قفسش گوشه و تاریک بود هم کمنر تو افتاب چرخیده بود .
و یه مسئله دیگه اینکه هر چقدر هم که حیوون دیر خار باشه ممکن نیست خار حیوون تو سن 20 ماهگی این انداره باشه !!!
بقیه قضاوت رو میسپارم به استاتید دیگه .

به نام حق
باسلام
آقای یه دوست التفاط بفرمایید ، بنده اصلا با خار و پا کاری ندارم گرچه این موضوع هم قابل استناد است ، بحث بنده در مورد حالت لک رفتن است اگر خروس در لک اول باشد حق با شماست ولی ظاهرا این خروس لک دوم را هم پشت سر گذاشته و بنده این خروس را از نزدیک ندیدم باز شما اطمینان دارید و از نزدیک دید بحث دیگریست بنده خدمت آقای شیدایی خواهشمندم از زوایای دیگری هم تصاویری به رویت بگذارند تا حقیر که شاگرد این جمع هستم و اساتید محترم به ابهام نظر ندهند ، خدا را شاهد میگیرم از این زاویه هر فردی این خروس را ببیند نظر بنده را میدهد

محمد یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام مهندس جات همیشه تو قلب ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد