خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

جوجه خروس 48 روزه

به نام حق
جوجه خروس بی نظیر

http://s5.picofile.com/file/8173977892/DSC_0000164.jpg


http://s5.picofile.com/file/8173978118/DSC_0000165.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام. خسته نباشید آقای ایلی.ببخشید اینو می گم ولی عکسایی که میگیرین خیلی بی کیفیتن اصن دیده نمیشن.اگه میشه یکم کیفیت عکساتون رو ببرین بالا

رحیمی از کلیبر یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام استاد.ببخشی بستر مرغ و جوجه چطور باید باشه.من شن ریز ریختم ولی گرد و خاک می شه.به نظرتون سیمان کنم و خاک اره بریزم بهتره یا نه.با سپاس

به نام حق
با سلام کف رو جتما سیمان کنید در زمستان خاک اره ، در تابستان ماسه بریزید

رضا حسینی یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

با سلام خدمت استاد بزرگوار.استاد من 2 تا جوجه11 ماهه دارم که حدود 1ماه پیش 10 دقیقه کسو کردم ولی از اون روز به بعد زیاد اب می خورند و مدفوعشون ابکیه و مایل به سبز.استاد علتش چی می تونه باشه.با سپاس

به نام حق
باسلام
معمولا کسو در هوای سرد و فشار بیش از حد در جهاز هاضمه ایجاد مشکل مینماید ، در هر صورت محیط نگهداریشان گرم نموده و از گندم در تغذیه شان استفاده کنید ، آب خوردنشان هم ولرم کنید

علی اکبر چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

سلامی به بزرگی دل خودت مهندس عزیز
یکی از اشخاصی که خوشحالم در طول زندگی باهاش آشنا شدم شما
هستید واز بی آلایشی ,مردانگی وخاکی بودن نه من هر کس دیگه ای باشه شیفته
شما میشه
و این رو.خطاب به بازدید کنندگان سایت شما میگم به خدا قیمتهای
که مهندس ایلی روی اعجوبهاش میزاره قیمت دان مصرف کرده آنها است خدا وکیلی حساب کنید
وگویی مهندس داره به عشقبازان خدمت میکنه
همیشه سربلند وشادکام باشی
در پناه حق

به نام حق
باسلام
دکتر عزیزم ، بنده فقط امانتدارم ، همه کوله متعلق به خود شماست

mohammad پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ

Salam khaste nabashid, yeki az heyvon ham cheshmesh qharchi shode va kheili had hast va har kari kardam baz az aval roshd mikone khode cheshm saleme vli zire poste soratesh qharchi shode chi kar Bayard kard

به نام حق
باسلام ، جراحی وتخلیه کامل محل و شستن باسرم نمکی ، البته این عمل باید توسط یک فرد خبره انجام بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد