خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

تفتان 24

به نام حق
جوجه تفتان2.5 ماهه
فعلا قصد فروش ندارم
http://s3.picofile.com/file/8203220934/%D8%AA%D9%81%D8%AA%D8%A7%D9%86_24.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
سامرند جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام خدمت استاد عزیز اقا قیمتها خیلی بالاست حالامن 25 جوجه خروس 4 ماهه دارم ان هم مرغاش از خودحسین بروجردی گرفتم پدرشان خروسی است که هفت میدان قدر وندیید ان هم در میاندواب زده خلاصه خروس خیلی معروفی است در منطقه جوجه هاش هم حالا برادرهایشان که پارسال جوجه کشی کردم همه میدانهای دید وندیید امدنند وزدنند حالا این جوجه های 4 ماهه من هیچ مشتری به قیمت 700 تومان ندارم مال شما خیلی قیمتتان بالست باتشکر

به نام حق
باسلام ، اولا بسیار متشکرم از تشریف مایی حضرتعالی ، همین قیمت هم که زدم مورد اعتراض دوستان واقع شده ، دوستانی که از این نسل به آنها دادم همه یک نظرند که قیمت این جوجه بالای این حرفاست ،خالص این نسل هم تا به حال بنا برگفته دوستان مساوی هم نداده و در هر صورت جهت ارائه بود ، من خوشحالم که کسی این جوجه را نخرید ، چون فقط خواستم به نیت بفروشم ، البته جوجه های شما هم عالی هستند و به عقیده من قیمت را پائین ندهید ، نخریدند مهم نیست ، نسل معروف و خوب و اصلاح شده قیمت ندارد پس ارزان ندهید

سعید جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ب.ظ http://khalkhallari.blogfa.com

سلام مهندس جان وبلاگی درست کردم خوشحال میشم بیایید و نظر بدید عکس خروسم میزارم ببینید چطوره در ضمن من شمارو با افتخار لینک کردم در صورت تمایل منم لینک کنید سعید از خلخال

به نام حق
باسلام ، بنده مطمئنم شما دوست عزیزمان ، با صداقت و درستکاری و ایمان پیروزید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد