خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

خروس شرابی دکتر شجاعی

به نام حق
باسلام خدمت عزیزانم
خروس شرابی که5 ماه پیش در 8 ماهگی  تقدیم سرورم دکتر شجاعی شد
در نزد دکتر با خروسی کهنه کسو شد
که توانست خودی نشان دهد
این خروس پدرش شرابی قهرمان و مادرش خانم گل بی نظیر است
4.5 دانگ کامل

http://s3.picofile.com/file/8211230068/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1_%D8%B4%D8%AC%D8%A7%D8%B9%DB%8C.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
امیرمحمداصغری پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.Iran-reza-aseel. blogsky.com

سلام وعرض ادب خدمت استادم مهندس ایلی عزیز. ماشاالله عجب خروسی هست واقعا عالیه مهندس جان همه حیوانات شما بی نظیرند مخصوصا نسل آرماگدون که بنده را شیفته خودکرده بازهم منتظر خروسهای برتر هستیم آرزوی سلامتی و شادی و عاقبت به خیری برای شما دارم. یاعلی

به نام حق
باسلام
متعلق بخودتون هستش

سیدمحمدقرشی کلجاهی پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ http://gseyyedm.blogfa.com/

سلام
مهندس ماشاالله خیلی عالی شده حیف داداشش دست من دوام نیاورد ونتونستم نگه دارمش وتلف شد وگرنه داداشش هم میتونست یک قهرمان باشه
امیدوارم برای دکترشجایی خیر کنه
یاحق

به نام حق
باسلام ، سید عزیزم ،
فدای سرت ،این نسل جوجه عالی زیاد داره
اینای که بندرهستن مال خودتونه امر کن بفرستم

خیامی از تبریز پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام خدمت آقای مهندس ایلی
مهندس جان امیدوارم حالتون خوب باشه.
ماشاالله به این خروس و حیوانات شما بنده خیلی خواهان نسل شرابی هستم انشاالله لایق باشیم تا صاحب این نسل زیبا باشیم.
مهندس شما تو منطقه جنوب ساکن هستین چون آقای محمد نوری برای دیدن شما آمده بود بنده هم خیلی دوست دارم از نزدیک با شما ملاقات کنم تا واسه خودم افتخاری کسب کنم. انشاالله به امید دیدار ممنون.

به نام حق
باسلام
من الان محل کارم درتهران بوده و تهران هستم
و خدمت گذار شما هستم و در خدمتتان
قدم رنجه کنید و تشریف بیاورید

سعید پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام مهندس جان ماشالله به خانم گل با این جوجه ای که داده متاسفانه مادرش تخم نکرد هر کاری کردم تخم نکرد که نکرد.

به نام حق
باسلام
الان چی پهلوش انداختی

سعید شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام نه ننداختم مجبورم دیگه کلا بیخیالش بشم.

به نام حق
با سلام
یه خروس از این نسل جوجه کش به قمیت ارزان به شما میدم بذار کنر مرغ اگه تخم نیامد بازیک مرغ از همین نسل به قمیت ارزان به شما میدم که جبران بشه سعید جان دوست داریم

امیر محمد اصغری شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.iran_reza_aseele.blogsky.com

سلام خدمت مهندس عزیزم انشاالله سالم و سلامت و شاد باشید از شما درخواستی داشتم توضیح مختصری درباره نسل افرا و آتش بدهید آز نظر قد و جنگ ممنون میشم .یاعلی

به نام حق
باسلام
اقای اصغری عزیز م، بعلت اینکه امسال با تیم به میدونها برگشتم و هم تیمی ها در تمام ایران گرو دارن از بیان شگرد برای عموم معذورم ، چون ممکن است حریفان استفاده نمایند
با من تماس بگیرید خصوصا عرض میکنم

سعید شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام نه ممنون مهندس جان فعلا دستم تنگه و نمیتونم حیوون بیارم شما خیلی لطف دارید دیگه اون مرغ عمرشو کرده و از جوجه هاش هم که دارین من حالا اونو حلالش میکنم تونستم یه نسل ازهمون نسل خودش ازتون میگیرم نشد هم که نشد فدای سرتون.

به نام حق
باسلام
فعلا این کار رو نکن یه درمان ساده وجود داره که اگر جواب نداد اون موقعه این کار رو بکن

رحمانی از سراب یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ق.ظ

خدمت مهندس عزیز سلام عرض می کنم.مهندس در مورد تغذیه جوجه لاری یه توضیح مختصر لطف بفرمایید.امسال اکثر جوجه های من کبد چرب گرفتند.یا تلف شدن یا همونطور کوچیک موندند.لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگذارم.

به نام حق
باسلام بارها خدمت دوستان عرض کرده و خودم هم به این نتیجه رسیده ام ، بهترین راه تغذیه
استفاده از دانهای مخصوص جوجه کارخانه های معتبر میباشد و متاسفانه برای مشکلات کبدی درمان قطعی وجود ندارد
مصرف هندوانه و میوه های که دارای گلوکز فراوان میباشند امکان بازسازی کبد را ممکن است بوجود بیاورندولی قطعی نیست

محمد نوری یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ http://anoori1394.blogfa.com

سلام مهندس واقعا زیباست فقط میتونم بگم ماشالله

به نام حق
باسلام
مبارک دکتر باشه ، به اذن خدا براشون خیر کنه

سعید دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام مهندس جان این دیگه از شانس ماست قسمت نمیشه از یه مرغ عالی مثل شکری جوجه بگیرم اون کاری روکه گفتین نکنم به خاطر این گفتم که مرغ دست کسای دیگه نیفته حالا تخم کرد که هیچ نکرد از کوله من بیرون نمیره و همونجا تموم میشه.

به نام حق
باسلام
به امید پنج تن و به حق آل محمد
چشمم روشنه
نتیجه میگیرید
یک مدت جاش رو گرم نگه دارید

رضا رحمانی از سراب سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام استاد.امیدوارم کوله تان همیشه پربرکت باشه.لطفا در مورد قد کشی و اینکه چکار بکنیم که جوجه ها از قد کشی در بیان.اکثر جوجه های من متاسفانه از قد کشی بیرون نمی آن و مجبور می شم ببرمشون.با سپاس

به نام حق
باسلام
ویتامین سی و مواد معنی و امگا 3 رو باهم مصرف کنید
در ضمن ممکنه از نسلتون باشه که با اختلاط به احتمال زیاد حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد