خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

بسی شبها سحر شد تا شدی چون

                  

 

 

              

 

 

 

             

 

   واقعا به این نسل علاقه دارم ،و برای بدست آوردنش خیلی هزینه کردم ، در نوع خودش بی نظیره ،وحاصل 20 سال  تلاش.، 

این خروس 20 ماهشه و امسال به میدان آمده ، 5 میدان تا حالا زده . دوتا از حریفاش فرار کردن و یکی را در 5 دقیقه برداشتن ،دوتا هم کشت، همه جوره شگرد میکنه ،و همه جوره چوب و خار میزنه  ،  

با حریف بازی میکنه و هر موقع دلش بکشه حریف رو خلاص میکنه .  

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام اقای ایلی ببخشید خروس خارزن بهتره یا شگرد دار یه نظر سنجی لطفا زود جواب بدهید

کامران یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

درود. اقا شرمنده که این پرسشو میکنم. چه گرویی(ضمانتی) وجود داره که جوجه ی قهرمان. قهرمان بیوفته شاید جوجهشون بد در بیاد یا دو تا از ده تا بد در بیاد. مگه پسر پله. پله شد یا پسر بروسلی. بروسلی. البته شما استادین و من از شما پرسش کردم و هدفم بهانه و بی ادبی نیست.سپاسگذار می شم اگه پاسخ بدین.

بهزاد یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام منظور از زیر سیلیکسیون چیه و نگفتین از کدوم شهر هستین
یا علی

کامران یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

درود. این خروس چند دونگه؟ قیمت جوجه هاش چقدر هستش؟ البته اگه بفروشین. من عاشق و دیوانه ی لاریم و الان 1 ساعته که دارم به عکس این خروس نگاه میکنم ولی الان جا برای نگهداری ندارم به امید خدا چند وقت دیگه ازتون حیوون می خرم.

مجید یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

قربان امکانش هست از نژادهای 7 دانگ هم عکس بگذارید؟

سیروان یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.asos987.blogfa.com

سلام داداش خوبی خروس خوبی دیده میشه خیرشو ببری اگه میشه از خروسهای هفت دنگ هم بزار داداش ممنون میشم

بابک از بیرجند دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام استاد - دستور میدادید زودتر شمارو با افتخار تو پیوندام میگذاشتم - من مهندس برق هستم و در حال حاضر در خراسان جنوبی شهر بیرجند شاغلم و پرورش لاری انجام میدم - دوستم هم تهران کبوتر اصیل تهرانی نسل کشی میکنه - از آشنائیتون خوشحال شدم - وقت کردین سری به وبلاگم بزنید و نظرتونو درمورد حیونام بذارید خوشحال میشم - راستی کدوم شهر هستید ؟ خوش وموفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد