خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

با تشکر از شما همراهان با محبت که بدون شما این دفتر برگی سفید است و بی رونق بر صفحه روزگار...... ،روزگار به کامتان باد . 

  

کامران دوست عزیزم  ، فرمایش شما کاملا درست است و همانطور که فرمودید ، ضمانتی در این مورد نیست ولی احتمال را اینکه از یک پدر مادر خوب فرزند خوب بدست بیآید بیشتر است ، تا از یک پدر و مادر بد .

   

بعضی صفات در مرغ وخروس ارثی است ،  

 از نظر فیزیکی مانند سفتی پوست ،خوش فرم بودن بدن ، شکل اجزای کله ،کلفتی ته دم ،...........  

و از نظر رفتاری مانند استقامت در مبارزه ، میل به تهاجم ،هوش ، حافظه دراز مدت ، یادگیری ا تعالیم و................. 

با این حال تغذیه خوب ، رفتار مهربان با خروس یا مرغ ، نوازش روزانه ، 

تعلیمات دور دادن برای مبارزه ، انتخاب حریف تمرینی با شگرد مناسب ، ورزش و ماساژ و............................نیز می تواند در بعمل آوردن و بارز نمودن ذات و اصالت و خلوص مفید باشد .  

 

در مورد خروس ، ۴.۵ دانگ ،،خودش  فروشی نیست ولی جوجه خروسهاش رو  میتونم  تقدیم کنم   در ضمن  هیبرید با نسل تفتان  و  گنو  جوجه 3ماهه ازش دارم  جوجه هاش با گنو 5 دانگ به بالا میشن  ،  به قیمت لیست تو 5 ماهگی قابل شما رو نداره  ،،

 

 

آقا بهزاد بردار خوبم ، 

بنده اصالتا ترک تبریز ، برزگ شده کرج  ، و متاهل شده در بندر عباس میباشم ،  و محل پرورش و نگهداری طیورم بندر عباس میباشد، ولی در کرج هم از چند نژاد نگهداری می کنم . 

سلکس یعنی  انتخاب  ....  سلکسیون در اینجا بمعنای برتر گزینی است ، و کلمه زیر سلکسیون یعنی  در شرف انتخاب میباشد ،و کلمه بالای سلکسیون  یعنی بعداز انتخاب و گزینش در انتخاب است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://khoroosjangjoo

سلام
خسته نباشی شما در سایتتون نوشتین که در بندر عباس تشریف دارین،چند سالی هست که من در بندر عباس و میناب در این زمینه فعالیت میکنم ولی شمارو زیارت نکردم و خوشحال میشم که از نزدیک شمارو ببینم و از تجارب شما استفاده کنم.باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد