خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

با سلام وعرض ادب خدمت تمامی صاحبان اصلی این وبلاگ ،که  هدف من رضایت آنهاست ، 

 دوستان و عزیزان که قلب من مملو از عشق شما است و ذره ذره  وجودم در عطش و آتش محبتتان گر گرفته است ، خدا را شاهد میگیرم ، این وبلاگ را جهت فروش و عرضه بپا نکرده ام و به فضل خدا  و دعای دوستان نیازی به این کار ندارم . 

 پس از کسر حقوق کارگر جهت نگهداری و نظافت( چون شغل بنده در رشته دیگری است ) و آب و برق و  خوراک و دارو و...................و مهم تر هزینه خرید نژادهای جدید و که حدودا از هر ده تا یکی ، نیم سویی داده  تازه بعد از  چند بار نسل گیری از نتایج  ، خالص بشود یا نشود . با این تعداد کم جوجه دهی این نژادها.......در آمد از این راه منطقی به نظر نمی رسد . و فروش تنها جهت تکثیر و بسط نژادهای ایرانی خروس جنگی است.

انگیزه بنده مانند همه شما سروران گرامی عشق است   

   

                       با دو عالم عشق را بیگانگیست     

 

 

 آقا بهزاد از اینکه اینقدر با علاقه مطالب تحریری این حقیر را مطالعه میفرمایید ، سپاسگذارم 

بهزاد جان از شما و دیگر دوستان استدعا دارم  برای آنکه بتوانم درباره  فرمایشاتان در رابطه با آماده سازی و تمرینات و ورزش ها نظری کامل بدهم  ، اطلاعات کامل تری را مرحمت فرمایید  از جمله سن ، قد و قامت و کشیدگی ، تعداد میدان،تعداد برد وباخت یا تساوی ،تا به حال درو داده یا نه ، چند ماهگی به جنگ آمده ، حریفتان چه خروسی است ، قدری است یا ندید ،کلیه شگرد ها مثلا چرخ میزند و از زیر برو میآید یا بالا جنگ است و پس کاسه را میگیرد، خار میزند یا چوب ، محکم میزند یا آهسته ، هدف زن است یا بدل زن ،بالا میزند یا پایین ، دور چرخی اش زیاد است یا کم ،.................. و راجع اخلاق و کدام غذا ها را دوست دارد،و.................. جامع اطلاعات  نتیجه بهتری خواهد داد   .

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

آقا سلام و درود. خواهش میکنم اینقدر از الفاظ عربی استفاده نکنید.زبان عشقبازان زبان ساده و بی آرایش است پس شماهم هم زبان ما باشید. موفق باشید

کامران جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

درود. یک روز به وبلاگت سر نمی زنی حال ما گرفته می شه.امیدوارم همیشه بروز پیروز وسربلند باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد