خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

هر روز تورا غرق صفا می خواهم از غصه و غم تورا جدا می خواهم

سلامی به طراوت بهار ،  به گرمای ظهر تابستان ، به زیبایی برگهای الوان پائیزی ،و به پاکی برف زمستان نثارتان باد ، 

 با عث افتخار است که عرض کنم در ظرف 40 روز که از تاسیس این وبلاگ  گذشته چنان استقبالی از سوی شما عزیزان واقع گردیده ، که نشان میدهد  ایرانی چقدر به خروس جنگی ایرانی علاقمند است ، ضمن سپاس و درود بر شرف و غیرت تان ، بنده حقیر سعی دارم با یاری ایزد توانا ، کیفیت و کمیت موضوعات این وبلاگ بالا برده و به حد استطاعت در خور بازدید صاحبان اصلی آن نمایم . 

با پشتبانی از طرف سایت  http://iran-reza-aseel.epage.ir مقالات ارائه شده در وبلاگ را در سایت بصورت موضوعاتی ثابت درج میگردد و شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی آدرس به سایت مراجعه نموده و از کلیات مندرجات درباره موضوع بازدید نمایید. در ضمن ایمیل iran_reza_aseel@yahoo.com  جهت دریافت ، عکس ، مقالات ، نظرات ، اخبار و حتی ارائه محصولات مرتبط ( مرغ و خروس و .......)  و نمایش در سایت و وبلاگ در خدمت عزیزان میباشد. 

در پایان جا دارد از تمامی سرورانی که زحمت کشیده و با ارسال نظرات خود بنده را قابل دانسته اند ، کمال تشکر را نمایم و حتما نسبت به  اجرای اوامر سروران گرامی سریعا اقدام خواهم نمود.  

 

 

 

               ایزد یارتان باد              

    

   

 

   

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سلام سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک میگم زندگی شادی در کنار خانواده داشته باشید انشاا..مرسی بابت همه ی لطفی که داشتید.خوشحال میشم به من سربزنید داشتن دوستانی مثل شما مایه ی افتخاره

کامران جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

درود. اقا رضا روشی وجود داره که بشه جوجه لاری چند روزه رو شناسایی کرد که مرغه یا خروسه؟ اگه روشی وجود داره و شما بگین فکر کنم بیشتر خروسبازها صبح تا شب شما رو دعا کنن.(البته اون روش پر کمر رو همه میگن ولی روی لاری جواب نمیده)

بمونه چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

ای ول باااااااااااااااااااااا بااااااااااااااااااااااا خوشم اومد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد