خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران
خروسهای جنگی ایرانی

خروسهای جنگی ایرانی

معرفی خصوصیات نژادهای طیور جنگی ایران

بنابر در خواست دوستان بزرگترین فروش خروسهای جنگی

عزیزان من چندین بار بصورت تلفنی یا صندوق پستی قیمت محصولات مجموعه حقیر را جویا شدند ، بدلیل بیماری و تلفات و آنکه بانک نسلهای حقیر موجودی کمی برای تقدیم نمودن دارد از فروش جوجه و مرغ معذورم  

 

با این حال برای مهر ماه تصمیم گرفتم تعداد قابل توجهی از خروسهای جنگی  را تقدیم سروران کنم که احتمالا در شهرهای بندر عباس ،رشت،قزوین ، خرمشهر ، ساری، آمل ، رامسر ،قم ،اصفهان ،مشهد و کرج که بعدا آدرس کوله ها و فروشندگان برویتتان خواهد رسید ، با تست کامل (کسو) در محل فروخته خواهد شد  ، قیمتهای عنوان شده زیر قیمت پایه میباشد . 

 

 

خروس ندید  7 دانگ     با تست خصوصی 1.500.000تومان 

 

خروس ندید 6 دانگ      با تست خصوصی 1.200.000 تومان 

 

خروس ندید 5 دانگ     با تست خصوصی 1.000.000 تومان 

 

نژادهای خاص           با تست خصوصی    توافقی 

 

خروس قدری 5 دانگ  با تست عمومی  700.000   تومان 

 

خروس قدری 4.5 دانگ با تست عمومی 600.000 تومان 

 

خروس قدری 4 دانگ   با تست عمومی 500.000 تومان

  

خروس قدری 3.5 دانگ با تست عمومی 400.000 تومان 

 

 خروس قدری 3 دانگ   با تست عمومی 300.000 تومان  

 

قابل توجه  : عزیزان جهت تست انواع خروسهای عنوان شده و شفاف بودن موضوع میتوانند از خروسهای خود استفاده نموده فقط میبایست با دانگ خروس انتخابی یکی باشد ،  

 

.  

 

در ضمن خواهشمندم از همین امروز ضمن انتخاب شهر مورد نظرتان  ،خواسته خود را عنوان نمایید تا جهت آماده سازی اقدامات صورت گیرد ، مهلت انتخاب تا 1/6/1391 بوده و  ارایه شماره تماس الزامی است . 

 

            شماره تلفن حقیر 09353854216 و 09179010949  

نظرات 9 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام آقای ایلی خسته نباشید
زنجان هم کرو دارید!اکه دارین به ما هم اطلاع بدین لطفا
با تشکر

علی از تهران دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام مهندس...
آیا شما تهران هم کوله دارید؟ خیلی کنجکاو شدم حیوناتونو ببینم.. مخصوصا بعد از اون سوء تفاهمی که در مورد نسل حیووناتون تو ذهنم بوجود اومده بود خیلی دوست دارم واقعیت حیووناتونو بدونم...
اگه تهران هم کوله ندارید لطفا یه چند دقیقه ای از کسو یا گروهای بعضی از حیونای تاپ تونو آپلود کنید

علی از تهران شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام مهندس ..
چرا مقاله میناب را کامل نمی کنید؟ منتظریم ها

بهزاد شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام آقای ایلی خسته نباشید؛میخواستم نظر شما و باقی دوستان رو در مورد این مرغ که لینک عکساشو گذاشتم رو بدونم و بگین که حدودا چند دانگ هست و برای مرتب و قشنگ شدن بال و پرش باید چکار کرد؛البته فکر کنم تولک باشد؛اینم لینک عکسها؛یاحق


http://www.4shared.com/photo/ZL6uk1P8/image430-001.html


http://www.4shared.com/photo/aYlY-mH5/image437-001.html

سیدمحمدقرشی کلجاهی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://gseyyedm.blogfa.com/

با سلام
استاد اولا با اجازتون میخوام لینکتون کنم
دوما به ما هم سری بزنین
سوما
استاد میخواستم بدونم با یک خروس ودو یا سه مرغ از نسلهای خوب وغیر هم خون چه جوری میشه به دو نسل خوب و خالص دست یافت که بتونیم نسلی پایدار داشته باشیم
من الان یک خروس خوب ودو تا مرغ عالی دارم البته یک مرغ خوب هم دارم در صورت نیاز میتونم از اونهم استفاده کنم ولی نمیخوام از دیگر حیونهام استفاده کنم چون این دو مرغ ویک خروس امتحان پس داده هستن واز نسلهای خوبی هستن
اگه یک راهنمایی کاملی برام بکنین خیلی ممنونتون میشوم

کامران چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

درود. اقا زودتر اقدام کن برای فروش.مخصوصا برای شهر ساری ما که خیلی مشتاقیم.

سید ورامین یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://mostangpmw.blogfa.com

سلام اقای ایلی سید هستم از ورامین..اطلاعات کاملی از تمامه نسلا دارید..با این روش توضیح دادن به همه کمک میکنید البته اختلاف سلیقه تو همه جا وجود داره همین اختلاف سلیقه است که باعث گرو میشه...در کل از مطالب وب شما لذت بردم ..خوشحال میشم یه سری به منم بزنید و راهنمایی کنید تا ..و یه سوال داشتم من به تازگی یه خروس پاکستانی تو سایت بچه ها دیدم شهاب از میناب بنام پر طوسی...از نظر فکتوری پسندیدم میخوام شما هم نظر تونو بدید.حدودا دو سال پیش یه خروس پاکستا نی بدستم رسید بی اندازه خوش شگرد و خا بزن که تو سپر بازی جفت چشم و لولو گوشو بی ادبی نباشه تا سوراخ حریفشو میزد ولی با خوردن دو تا چوب میفرت زیر دیگه میشد کیسه حریفش..حالا از شما کمک میخوام با گرفتن از این نسل پاکستانی میشه این عیبشونو از بین برد..با تن کرد با چه نسلی بهتر جواب میده...با تشکر

جعفری چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://207757.blogfa.com/

سلام جتاب آقای ایلی جعفری هستم از بوشهر.تازه با وبلاگ شما اشنا شدم و واقعا از این همه اطلاعات و پشتکار لذت بردم.برای شما ارزوی موفقیت دارم و خوشحال میشم اگه کاری از دستم بر بیاد و انجام بدم.در ضمن با اجازتون من شما رو لینک میکنم.

مصطفی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام.استادخروسایی روکه قیمت گذاشتی چندتامیدون رفتن وکجاوکدوم شهرمیدون زدن روی چه حسابی اینقدرقیمت خوردن والاه خروس ماتاالان۲تامیدون زده به مبلغ۵۰۰ تومن ایشالاه امسال سومین میدونشه ولی همچین قیمتی رونذاشتم روش چون من خروس فروش نیستم استاد خروس توی میدون قیمت میخوره حالا اگه خروسای شمافروخته شدومیدون نزدن تکلیف چیه/لطفان توضیح بدین باتشکر مصطفی ازبندرعباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد